مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک

برای آموزش مفاهیم مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک و آشنایی با یافته های روز اندیشمندان مدیریت با مقالات و یادداشت های بخش مدیریت استراتژیک در امیساکو همراه شوید و با ثبت نام در خبرنامه مجله علمی آخرین اخبار را در ایمیل تان دریافت نمایید.

آخرین رویکردها در برنامه ریزی استراتژیک، توسعه سرمایه انسانی، مدیریت بازاریابی، ارزیابی عملکرد، مدیریت تولید و تکنولوژی، مدیریت مالی، توسعه سیستم ها و روش ها و …

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مقدمه ورود مدیریت ارتباط با مشتری CRM به عرصهٔ کسب و کار حدود دو دهه قدمت دارد (فرو و پین، ۲۰۰۹). عبارت مدیریت ارتباط با مشتری CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد مباحث مدیریت و بازاریابی شده است. به نظر می رسد که اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری CRM از زمانی که توماس سیبل، مدیر و مالک Siebel Systems عنوان «مدیریت ارتباط [...]

مدیریت ارتباط با مشتری CRM۱۳۹۹-۱۱-۵ ۱۵:۳۴:۲۲ +۰۰:۰۰

راهنمای تدوین بیانیه ماموریت و چشم انداز

ضرورت تدوین بیانیه ماموریت و چشم انداز تدوین بیانیه ماموریت و چشم انداز دو گام پیش نیاز در فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک محسوب می شود. این بیانیه‌ها کلماتی هستند که رهبران برای توضیح هدف و جهت حرکت یک سازمان از آنها استفاده می‌کنند. این دو بیانیه، انگیزه‌های گروه شما را به شکلی فشرده و دقیق بیان می‌کنند و به سازمان [...]

راهنمای تدوین بیانیه ماموریت و چشم انداز۱۳۹۹-۱۱-۵ ۱۵:۲۷:۵۶ +۰۰:۰۰
Go to Top